پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی فناوری اطلاعات ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه‌اندازی کرد

 
 

شنبه 16 اسفند 1399

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه‌اندازی کرد

 
 

شرکت خودروسازی تسلا در وب‌سایت خود اقدام به راه‌اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می‌دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.

شرکت خودروسازی "تسلا" به تازگی یک بستر اجتماعی جدید را در وبسایت خود راه‌اندازی کرده است که به صاحبان و طرفداران این برند امکان می‌دهد از طرف تسلا و برای حرکت به سوی انرژی پاک‌تر، اقدامات لازم را انجام دهند.
بستر جدید این خودروساز کاملاً الکتریکی که "بستر تعامل تسلا" نامیده شده است، در حال حاضر شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی حمایت ساکنان نبراسکا از تلاش شرکت برای ارائه خدمات و فروش مستقیم در این ایالت، علاوه بر جمع آوری کمک برای مردم تگزاس در پی طوفان استخوان سوز و کمبود انرژی است.
در این میکروسایت جدید "تسلا" آمده است: "بستر تعامل تسلا" بستر جدیدی برای تیم سیاست‌گذاری عمومی تسلا و باشگاه‌های مالکان تسلا است. هدف آن ایجاد یک پایگاه خانگی دیجیتال برای همه کارهای ما و ایجاد سهولت برای اعضای جامعه تسلا برای یادگیری آنچه ما در سر داریم، انجام اقدامات معنی‌دار و روی کار ماندن است.
تسلا در راستای راه‌اندازی این بستر، بخش مربوط به انجمن‌های دیرینه خود را در وب‌سایت خود بسته است، مکانی که در آن صاحبان و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا می‌توانستند نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
به نظر می‌رسد "بستر تعامل تسلا" نوعی تلاش برای بهره‌برداری از اشتیاق شدید طرفداران پرشور این شرکت است. به عنوان مثال، باشگاه صاحبان تسلا با موفقیت توانسته است ۱۰ هزار دلار برای حمایت از مردم تگزاس و محله مجاور محل ساخت کارخانه جدید این شرکت پول جمع آوری کند.
با این حال این میکروسایت جدید به معنای اولین حلقه بازخورد مستقیم بین مشتریان و تیم سیاست‌گذاری تسلا نیز عمل می‌کند.
این اقدام جدید تسلا مطابق با تلاش اخیر این شرکت برای ایجاد روابط نزدیکتر با مشتریان است.
البته برخی از کاربران با اقدام تسلا مبنی بر تعطیل کردن انجمن‌های گفتگو مخالف هستند و برای این شرکت پیغام گذاشته‌اند که کاش از تعطیلی این انجمن‌ها منصرف شود. اما فعلا تسلا در بالای این انجمن‌ها نوشته است: به انتهای خط خوش آمدید. شما دقیقاً ۱۳ روز دیگر فرصت دارید تا موضوعات و نظرات خود را ارسال کنید.
این بستر اجتماعی جدید تسلا می‌تواند به "ایلان ماسک" مدیرعامل آن کمک کند کنترل بیشتری بر بازخوردهای مردم داشته باشد. این بستر شاید یک توییتر دیگر نباشد، اما قابلیت لایک و اشتراک گذاری دارد.

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
شارژ اضافی ۱۲۰هزار تومانی «یارانه‌ها» ذخیره نمی‌شود/ نحوه بهره‌مندی از این شارژ
:: فناوری اطلاعات ::
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
:: روی خط جوانی ::
چه زمانی برای اولین بار بگوییم "دوستت دارم"
:: ورزش ::
همه چیز درباره خویچا کواراتسخلیا، مارادونای گرجستانی
:: فرهنگ و هنر ::
قلم مقدس به‌دنبال معرفی اسوه برای نسل خبرنگاران است
:: حوادث ::
مرد تهرانی زن سابق خیانتکارش را کشت و خودکشی کرد

يادداشت
:: فناوری اطلاعات ::
تاکید بر توسعه زیرساخت و سرویس های ارزش افزوده پیام رسان ها

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار